شاهدخت زيباي منشاهدخت زيباي من، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 13 روز سن داره

خاطرات دخترک من

شیرین زبان من

1392/6/25 16:52
نویسنده : الهه
118 بازدید
اشتراک گذاری

الان که اینها را برایت می نویسم روی کاناپه نشستم. تو پشت سرم یک دستم را گرفتی و روی لبه کاناپه از یک طرف به طرف دیگر می روی! 

دیشب با بابا رفتی خرید. اومدی تو ماشین و گفتی: سیزمنی خریدیم! منظور همون سیب زمینی بود البته تعجب

عشق منی که وقتی می خوای بگی خطرناکه میگی خطرکانکه!! 

امروز ازم پسته خواستی. بهت گفتم: Wanaa eat Pistachio?  گفتی: Yes, I  want Istachio! :)

گفتم: آلا  P ... P ... Pistachio! و تو گفتی:  P ... P ... Istachio نیشخند

 

شیرین زبانِ کوچک و فهیم منی دخترم. 

 

همزمان نوشت: بهت گفتم آلا بگو سیب زمینی. گفتی سیزمنی و پشت سرش گفتی من نمی تونم!! و من ماندم و شرمندگی از تو. 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)