شاهدخت زيباي منشاهدخت زيباي من، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 13 روز سن داره

خاطرات دخترک من

اولین نشانه های خواندن

1392/4/11 9:29
نویسنده : الهه
118 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز از خوب بیدار شدی و کتاب  The Tooth Book از  Dr. Seuss رو برداشتی و شروع کردی به ترتیب صدای این کلمات رو گفتن!

من ازت نخواستم اما از وقتی کلاست با میس مریم شروع شده انقدر تو زبان پیشرفت داشتی که خودم تعجب می کنم. شیرین زبان منی :)

فیلمت رو به میس مریم ایمیل کردم که ببینه و در مورد اقدامات آتی با هم صحبت کنیم :)

دقیقآ دو روز پیش با بابا تو مسیر خونه مامانی سوری بودیم که من به میس مریم زنگ زدم و در مورد چیزی با هم صحبت می کردیم. تو اصرار فراوان که من با میس مریم صحبت کنم. گوشی رو بهت دادم و تو در مدت چند دقیقه عین این جملات رو بهش گفتی: 

Hi Miss Maryam ... look at my stegosarus ... I'm going to grandpa ... I'm going to grandma ... I love you ... good bye miss maryam

ازت فیلم گرفتم. اون دو تا جمله که دارم میرم خونه بابایی و مامانی رو باورم نمیشد که تو گفتی. عشق منی :*

تا حالا تلفنی با کسی ( جز بابایی و مامانی ها و عمه ) انقدر اون هم به زبان انگلیسی حرف نزدی. 

کلاس های گروهیت رو کنسل کردم و دیگه فقط سر کلاس خودتی و میس مریم. خیلی دوسش داری و اون هم مهربانانه خیلی تو رو دوست داره.

بهم گفت هر زمان آلا می خواد لطفآ بهم زنگ بزن و من باهاش صحبت می کنم. یا مثلآ امروز مهمونی دعوتیم. کلاس دیروز کنسل شد و مریم بهم گفت اگه می خوای آلا رو بیار خونه من که من باهاش بازی کنم. کلاس نباشه فقط من نگهش دارم و تو اگه سرت شلوغه به کارهات برسی. 

خدایا سپاس به خاطر حضور همچین انسانی تو زندگی خودم و دخترم. 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)