شاهدخت زيباي منشاهدخت زيباي من، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 13 روز سن داره

خاطرات دخترک من

این کوچک سبز من

1392/4/20 15:39
نویسنده : الهه
102 بازدید
اشتراک گذاری

زیبای من! 

از کدام لحظه شاد زندگیم بنویسم که از وقتی تو آمدی همه اش با شادی حضورت همراه بوده! 

از کدام شیرین زبانی؟ کدام شیرین کاری؟ کدام حالتت بنویسم که چیزی جا نماند؟

دارم عقب می مانم از تو شاهدخت کوچکم. قبلآ ثانیه و دقیقه ای عقب تر بودم و الان به ساعت می کشد! 

تو که در حال کشف این دنیایی و مدام به هر گوشه سرک می کشی تا چیزکی پیدا کنی.

تو که در میان شکسته انگلیسی صحبت کردنت مرا تا اوج لذت میبری. و مریم که هر بار تو را با لذت می چلاند و میبوسد می گوید: 

you're exploring language! 

For example, you say: mommy I'm soccering! 

or

last night we looked at your book and I pointed to a boy who playnig the guitar and asked you: Alaa what's he doing? 

and your answer made me laugh: he's guitaring!!

چند شب پیش موقع خواب می گفتی: من دلم تنگ شده! 

هر چه گفتیم برای چه ماه کوچک؟ جواب واضحی ندادی! و شب قبلش موقع خواب طبق معمول دستان کوچکت روی سینه های من بود که پرسیدی: می تونم بوش کنم؟ و سرت را در سینه ام فرو بردی و بعد آرام خوابیدی! 

آخ که من تو را با جان و دل عاشقم کوچک سبز من! همیشه شاداب باشی و سربلند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)